0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

logo
منو
logo
logo

چرا باید یک اسکوتر برقی بخریم؟

خرید اسکوتر برقی

دلایل خرید اسکوتر برقی

افرادی که خارج از کشور زندگی می‌کنند و یا به کشورهای خارج از ایران سفر کرده‌اند، احتمالا متوجه حضور فراوان اسکوترهای برقی (Electric KickScooter) در خیابان شده‌اند. این وسایل حمل و نقل جدید، کاملاً کاربردی هستند و بسیاری از مردم معتقدند که به زودی جایگزین خودرو و موتورسیکلت‌ها خواهند شد. به خصوص با توجه به این واقعیت که آنها به مراتب ارزان‌تر از خودرو هستند، بنابراین مردم راحت‌تر می‌توانند آنها را خریداری و استفاده کنند.

اما همه‌ی مزایای اسکوترهای برقی به اینجا ختم نمی‌شود. ما در این مقاله با عنوان چرا باید یک اسکوتر برقی بخریم؟ به آنها خواهیم پرداخت.

در اینجا منظور از اسکوترهای برقی، کیک اسکوترها یا همان اسکوترهای دسته دار است.
از اسکوترهای برقی (eKickScooter) همیشه می‌توانید، برای مسیرهای کوتاه روزانه مانند دیدار دوستان، رفت و آمد به محل کار و یا رفتن به باشگاه، استفاده کنید.
اسکوترهای برقی وسیله‌ای عالی برای حمل و نقل مسیرهای درون شهری محسوب می‌شود.

به جای استفاده از خودرو یا موتورسیکلت با اسکوتر به سوپرمارکت محله‌تان بروید و تمام نیازهای روزانه خود را بدون مشکل دریافت کنید، بدون اینکه نگران جای پارک و اتلاف زمان باشید.
اجازه دهید چند دلیل محکم دیگر را بیان کنیم که چرا مردم حاضرند به جای استفاده از خودرو یا موتورسیکلت، از اسکوترهای برقی برای تردد در شهر استفاده کنند.

کاهش مصرف سوخت و کمک به پاکیزگی هوا

رانندگی با هر وسیله نقلیه، حتی برای مسافت‌های کوتاه، نیازمند سوخت است. برای کسانی که در طول روز مجبور هستند تا به دفعات، درون شهر تردد کنند، هزینه سوخت وسیله نقلیه می‌تواند هم برای کیف پول آنها و هم برای محیط زیست بسیار زیاد باشد. این در صورتی است که با خرید اسکوتر برقی دسته دار تاشو ‌یا همان کیک اسکوتر می‌توانید به راحتی بدون مصرف سوخت‌های فسیلی، درون شهر تردد کنید. در کنار این موارد لحظه‌ای به جای پارک خودرو بخصوص در شهرهای بزرگ فکر کنید که تا چه میزان می‌تواند باعث اتلاف وقت، ایجاد استرس، مصرف سوخت و یا صرف هزینه برای پارکینگ شود.

اسکوترهای برقی نسبت به دوچرخه‌های پدالی به تلاش کمتری نیاز دارند!

دوچرخه‌های پدالی روشی عالی برای صرفه جویی در مصرف سوخت هستند، اما همه افراد آمادگی و استقامت لازم برای استفاده از آنها را برای مسافت‌های طولانی ندارند. بسیاری از مردم نیز نمی‌خواهند عرق کرده سر کار حاضر شوند و یا بعد از یک روز کاری سخت یا تمرینی سنگین در باشگاه، دوچرخه سواری کنند. از سوی دیگر، اسکوترهای برقی با یک باتری لیتیوم یونی تغذیه می‌شوند که می‌تواند تنها با یک بار شارژ، 40 مایل را طی کند، بنابراین برای تردد و رسیدن به مقصد به تلاش و انرژی بدنی کمتری نیاز خواهید داشت.

با خرید اسکوتر برقی در زمان خود صرفه جویی کنید!

مردم در شهرهای بزرگ همیشه با چالش ترافیک روبرو هستند و گاهی اوقات به سختی می‌توان در خیابان‌های شهر تردد کرد. اصولا در ساعات شلوغی خیابان‌ها، رانندگی در مسیر 10 دقیقه‌ای، نزدیک به نیم ساعت بطول می‌انجامد. با استفاده از اسکوتر برقی، می‌توانید بدون معطلی در ترافیک، زمان رفت و آمد خود را کاهش دهید.
این به تنهایی یکی از دلایل اصلی است که بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای استفاده از خودرو و یا موتورسیکلت از یک اسکوتر برقی استفاده کنند.

دلایل خرید اسکوتر برقی

با اسکوترهای برقی با هزینه‌های گزاف خداحافظی کنید!

اسکوترها در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کنند زیرا بسیار ارزان‌تر از خودرو هستند. شما می‌توانید اسکوتر را با کسری از قیمت یک وسیله نقلیه خریداری کنید. همچنین در هزینه‌های تعمیر و نگهداری، هزینه سوخت و سایر ملزومات خودرو صرفه‌جویی خواهید کرد. از این رو، با خرید اسکوتر برقی، در درازمدت نیز پول خوبی پس انداز می‌کنید.

اسکوترسواری به سلامت شما کمک می‌کند!

برای حرکت با اسکوترها می‌توانید کمی هم پا بزنید، مانند زمانی که در مسیرهای شلوغ هستید و نمی‌توانید سریع حرکت کنید یا زمانی که می‌خواهید کمی هم ورزش کنید. این فعالیت فیزیکی می‌تواند نوعی ورزش سبک محسوب شود. از طرفی ایستادن بر روی اسکوتر برای مدت طولانی به حفظ تعادل و استقامت بدنی نیازمند است. همه این عوامل موجب تحرک شما و در نتیجه ارتقا سطح سلامت می‌گردد.
آیا می‌دانستید که نشستن طولانی مدت در اتومبیل تا چه میزان می‌تواند به سلامت شما آسیب وارد کند؟ به گفته دانشمندان، زیاد نشستن و نداشتن تحرک کافی در طول روز، احتمال بروز بیماری‌های قلبی را در شما افزایش می‌دهد. علاوه بر این به دلیل استرس‌زا بودن ترافیک، قطعا سلامت روان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
با ایستادن بر روی اسکوتر برقی (Electric KickScooter) و تنفس هوای تازه، سلامت خود را بهبود می‌‌بخشید، حتی اگر از پاهایتان استفاده نکنید.

کم حجم و جمع و جور ، راحت و در دسترس!

اگر یک اسکوتر برقی داشته باشید راحتی استفاده از آن شما را بسیار خشنود خواهد کرد. از این جهت که اسکوترهای برقی دارای قابلیت تاشوندگی هستند، می‌توانید آن‌ها را همراه خود به هر جایی (رستوران، فروشگاه، مترو، اتوبوس، تاکسی و…) ببرید. اسکوترها کم حجم و سبک هستند و جای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. از این رو به راحتی در صندوق خودرو جا می‌شوند و در هنگام سفر می‌توانند همراه شما باشند.

خرید اسکوتر برقی

 

فروشگاه هابی سنتر با ارائه انواع اسکوترهای برقی دسته دار تاشو از برندهای معتبر جهانی مانند اسکوترهای ناین بات سگوی، اسکوترهای ناین بات شیائومی در خدمت شما عزیزان جهت یک خرید مطمئن و آگاهانه است.

همچنین متخصصین ما در بخش فنی هابی سنتر جهت ارائه خدمات سرویس و تعمیر اسکوترهای برقی در خدمت شما عزیزان هستند.

در صورت نیاز به مشاوره جهت انتخاب و خریدی شایسته می‌توانید با شماره‌ 02122942739 تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری

6 پاسخ به “چرا باید یک اسکوتر برقی بخریم؟”

  1. تاج الدینی گفت:

    دقیقا همینطوره
    به امید روزی که مردم ما به این چیزا بیشتر دقت کنند و جیبهاشون هم به اندازه ی کافی پول باشه که بتونن راحت یه اسکوتر برقی بخرن

  2. روشن پژوه گفت:

    واقعا چیز خوبیه بخصوص برای ترددهای شهری که کلی وقت و هزینه میبره

  3. محمد گفت:

    وسیله خوبیه ولی مبلغش بالاست

  4. رضا خلّت گفت:

    سلام وسیله بسیار کاربردی هست من چند ماه هست گرفتم و باهاش به محل کارم میرم و از شر ترافیک راحت شدم فقط چند نکته هست اول اینکه حتما براش بوق الکتریکی بخرید چون اکثرا زنگ دوچرخه ای دارن که جوابگو نیست مسيله بعدی پنچر شدن هست که برای من دوبار اتفاق افتاد و تصمیم گرفتم که لاستیک رو به نوع توپر تغییر بدم و مشکلم کاملا رفع شد ممنونم از سایت خوب هابی سنتر که انواع قطعات یدکی رو دارن امیدوارم که قطعات یدکی همچنان موجود باشه

    • HobbyCenterManagement گفت:

      سلام دوست عزیزم
      مبارکتون باشه
      بله به نکات خیلی خوبی اشاره کردین .
      ممنون از لطف شما 🙏

  5. محمدامین گفت:

    واقعا وسیله خوبیه .من که هر بار یکی توی خیابون میبینم دلم میخواد منم یکی بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://hobbycenter.ir/?p=4152
لینک کپی شد
X
تماس با ما