0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

logo
منو
logo
logo

معرفی کواد کوپتر DJI Avata

dji avata

کوادکوپتر DJI Avata

کوادکوپتر DJI Avata به همراه عینک مخصوص خود که Goggles نام دارد همچنین تکنولوژی نوین هدایت Motion controller این بار آمده تا زمین و قواعد بازی را تغیر دهد. با تجربه کیفیت بالاتری در پرواز در کنار امنیت و کنترل بی نظیر میتوانید دنیای اطراف خودرا به تصویر بکشید و از آن لذت ببرید.

رویارویی با چابکی و پایداری​

پرنده DJI Avata می‌تواند با توجه به ابعاد و وزن مناسب خود در تنگ ترین فاضاها به چابکی حرکت کند و با توجه به وجود حسگر های مختلف و محافظ های ملخ مقاوم بر روی آن دیگر ترس از برخود با اطرف را نخواهیم داشت. حالا بدون ترس و نگرانی از هرگونه آسیب میتوان یک پرواز جذاب را تجربه کرد.

روی صندلی خلبانی خود بنشینید

نمایشگر جدید و جذاب DJI Goggles 2 نسبت به نمونه قبلی خود از کیفیت بالاتری برخوردار است.

این نمایشگر دارای تکنولوژی Micro-OLED می‌باشد که باعث بالا رفتن شفافیت تصویر می‌شود. همچنین وزن سبک و ابعاد کوچکتر این عینک به جذابیت آن می افزاید.

کواد کوپتر DJI Avata

پرواز با روشی جدید

با کنترلر جدید DJI پرواز به معنای واقعی کلمه در اختیار شماست.

این یک روش هدایت کاملا منحصر به فرد است . توسط این

Motion controler فقط کافیست مچ دست خودرا بچرخانید

تا با چرخش های سریع پرواز کنید و به افق های جدید برسید.

ویدئو با کیفیتی بالاتر از همیشه

کوادکوپتر DJI Avata مجهز به یک دوربین با کیفیت 4K شده است. این دوربین تصاویر را با با کیفیت ۱۰۸۰ و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند و همچنین دارای میدان دیدی فوق العاده با ۱۵۵ درجه وسعت می‌باشد.

کواد کوپتر DJI Avata

این دوربین با کیفیت مجهز به دو لرزشگیر RockSteady 2.0 و

HorizonSteady میباشد.این تثبیت کنندگان تصویر باعث

جلو گیری از ایجاد هر گونه لرزش در ویدو شما میشوند.

ارسال تصویر زنده در کوادکوپتر DJI Avata

ارسال تصویر این پرنده بسیار جذاب با سرعت بالای ۵۰ مگابایت برثانیه انجام می‌شود و تاخیری کمتر از ۳۰ میلی ثانیه دارد.

کواد کوپتر DJI Avata

این کواد کوپتر حرفه ای دارای برد ارسال تصویر بالای بوده

که تصاویر ضبط شده با کیفیت ۱۰۸۰را از تا فاصله

۱۰ کیلومتری ارسال مینماید.

کنترل پهباد

کنترل کردن این کوادکوپتر بسیار آسان و لذت بخش است. وجود حسگرها و سنسورهای مختلفی همچون سنسور عدم برخورد در زیر دستگاه باعث جلوگیری از برخورد این پرنده با سطوح می‌شود .علاوه بر این اگر شما در زمان پرواز احتمال برخورد با موانع را داشته باشید، می‌توان با استفاده از ترمز اضطراری این پرنده را متوقف کرد تا بدون ضربه و یا سقوط در هوا شناور بماند.

اگر زمانی به هر دلیل کواد شما واژگون شود و روی زمین بیفتد هیچ جای نگرانی نیست. زیرا سازندگان این دستگاه فکر همه چیز را کرده‌ند. شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از دکمه لاکپشت، کواد را به حالت اولیه برگردانید تا با یک چرخش کامل دوباره آماده پرواز شود.

اعتماد به امنیت

دیگر سقوط، برخورد و قطع ارتباط را فراموش کنید. با استفاده از کوادکوپتر DJI Avata این کلمات تبدیل به یک شوخی در زمان استفاده از کواد کوپتر می‌شود.

این پرنده علاوه بر حسگرهایی که باعث جلوگیری از برخورد با موانع می‌شود، بدنه‌ای متشکل از متریال بسیار با کیفیت دارد که به هیچ وجه شکننده و سست نیست.

حسگرهای روبه پایین این کواد خاص باعث می‌شود به راحتی به توان در فضاهای تنگ ودر ارتفاع پایین نیز با سرعت پرواز کرد.

این پرنده دارای تایم پروازی ۱۸ دقیقه‌ای می‌باشد. همچنین سیستم بازگشت به خانه این دِرون در زمانی که باطری آن به سطح پایینی برسد پرنده را مستقیما به سمت محل پرواز باز می‌گرداند.

از کوادکوپتر DJI Avata هرچه بگوییم کم است!

کوادکوپتر DJI Avata را می‌توان پیشرفته‌ترین کوادکوپتر موجود در حال حاضر نامید. اما این لقب قطعا تا زمانی که این برند محبوب محصولی جدیدتر به بازار عرضه نکند بر روی آن باقی می‌ماند.

استفاده از آواتا حتی اگر کار و شغل شما باشد آن را تبدیل به یک تفریح و لذت محض خواهد کرد. این پرنده چه برای فعالین در صنعت فیلم و سینما و چه برای طرفداران هیجان و سرگرمی یک معجزه قرن است.

اشتراک گذاری

یک پاسخ به “معرفی کواد کوپتر DJI Avata”

  1. روشنک گفت:

    از آرزوهای اینجانب می‌باشد 🙃

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://hobbycenter.ir/?p=1886
لینک کپی شد
X
تماس با ما