0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

logo
منو
logo
logo

از کجا اسکوتر برقی بخرم؟ مرکز خرید معتبر اسکوتر برقی در تهران

از کجا اسکوتر برقی بخرم؟ مرکز خرید معتبر اسکوتر برقی در تهران

پیدا کردن مرکز خرید اسکوتر برقی معتبر در تهران و یا دیگر شهرهای ایران موضوع این بخش است. چند سالی است که اسکوتر برقی به یکی از وسایل تفریحی و سرگرمی در ایران تبدیل شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

به دلیل وجود کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت در بازار، قطعا نیاز است که از یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش اسکوتر برقی، خرید کنید. برای انتخاب بهترین مرکز خرید اسکوتر برقی در این بخش با ما همراه باشید.

وجود تنوع کالا

همانطور که می‌دانید اسکوترهای برقی دارای دسته بندی‌های زیادی هستند. دو دسته اصلی این محصول، اسکوترهای برقی دسته دار تاشو و اسکوترهای برقی اسمارت بالانس هستند.

اگر تمایل دارید که در مورد تفاوت این دو دسته بیشتر بدانید، می‌توانید مقاله “مقایسه اسکوتر برقی دسته دار تاشو و اسکوتر برقی تعادلی” را مطالعه بفرمایید.

یکی از نکات مهم در انتخاب مرکز خرید اسکوتر برقی، وجود تنوع کالایی بالا است. از آنجایی که اسکوترهای برقی دسته‌بندی زیادی دارند و برندهای متفاوتی آنها را تولید می‌کنند، تنوع زیادی در طرح‌ها و رنگ‌ها، مدل‌های دخترانه و پسرانه و کودکان و بزرگسالان وجود دارد.

بنابراین اگر برای خرید اسکوتر برقی به فروشگاهی مراجعه کنید که دسته بندی کاملی از اسکوترها را ارائه می‌کند، قدرت انتخاب شما بالا رفته و می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخابی شایسته و خریدی رضایت بخش داشته باشید.

مجموعه هابی سنتر به مدت 7 سال در امر واردات و فروش اسکوترهای برقی فعالیت داشته و با تکیه بر تجربه 7 ساله و شناخت کامل این بازار توانسته رضایت مشتریان خود را با ارائه کالاهای باکیفیت و اورجینال از برندهای نامی دنیا، جلب نماید.

 

گارانتی و ضمانت اصالت کالا

یکی دیگر از نکات مهم در پاسخ به سوال “از کجا اسکوتر برقی بخرم؟” و انتخاب مرکز خرید اسکوتر برقی معتبر، بحث گارانتی و ضمانت اصالت کالا است که توسط فروشنده به خریدار ارائه می‌گردد.

گارانتی محصولات می‌تواند به خریدار اطمینان بیشتری دهد و اعتبار آن مجموعه را نمایش دهد. داشتن گارانتی به معنای دادن اطمینان به مشتری از خرید است تا در صورت بروز مشکل بتوانند از آن استفاده کنند.

تمام اسکوترهای برقی موجود در مجموعه هابی سنتر دارای گارانتی معتبر می‌باشند که به صورت مکتوب در فاکتور کالا درج می‌گردد.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش که گاهی پشتیبانی پس از فروش هم نامیده می‌شود، خدمتی است که از سوی فروشنده به خریدار پس از فروش محصول ارائه می‌گردد. این خدمت می‌تواند شامل آموزش، تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر باشد.

یکی از نقاط قوت مرکز خرید اسکوتر برقی هابی سنتر، ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت به مشتریان عزیز است. به این منظور برآن شدیم تا واحد فنی تعمیرات اسکوتر برقی را که به صورت کاملا تخصصی با کادر مجربی از مهندسین الکترونیک تشکیل شده است، برای جلب رضایت مشتریان خود راه اندازی کنیم.

پس از خرید اسکوتر برقی از مجموعه هابی سنتر، در صورت بروز مشکل و یا خرابی کافیست با مهندسین ما در بخش فنی تماس حاصل نمایید. همکاران ما تا زمان رفع مشکل در کنار شما خواهند بود.

تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی اسکوتر برقی

یکی دیگر از گزینه‌هایی که بسیار مهم است و باید به آن توجه کرد، این است که مراکز خرید معتبر، خود، تامین کننده‌ی قطعات یدکی و لوازم جانبی اسکوتر برقی هستند. در اینصورت در زمان نیاز به تعویض قطعات فرسوده و خراب، با آن مرکز تماس گرفته و موارد مورد نیاز را تهیه می‌کنید.

فروشگاه هابی سنتر، واردکننده مستقیم قطعات یدکی و لوازم جانبی اسکوتر برقی در ایران است. افتخار آن را داریم که یکی از تامین کنندگان لوازم جانبی اسکوتر برقی در ایران هستیم. تمامی قطعات یدکی موجود در مجموعه هابی سنتر از برندهای معتبر با کیفیت مرغوب هستند. ما خود را موظف می‌دانیم که بهترین‌ها را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم.

فروشگاه اینترنتی اسکوتر برقی

به دلیل پیشرفت تکنولوژی می‌توان در خانه تنها با چند کلیک ساده از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کرد. اما آیا خرید اینترنتی اسکوتر برقی کار درستی است؟

قطعا به دلیل قیمت‌های بالای اسکوترهای برقی خرید اینترنتی می‌تواند کمی پر ریسک باشد. زیرا بهتر است قبل از خرید، اسکوتر برقی تست شود و از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل گردد.

فروشگاه اینترنتی اسکوتر برقی هابی سنتر با داشتن نماد اعتماد و نماد تایید صلاحیت از شرکت زرین پال، امکان خرید اینترنتی قابل اعتمادی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

همچنین قبل از ارسال محصول، اسکوتر برقی توسط کادر فروش کاملا تست می‌شود و فیلم تست سلامت محصول برای مشتری ارسال می‌گردد. پس از تایید از جانب مشتری، سفارش به پست و یا تیپاکس تحویل داده می‌شود. نهایتا بعد از 3 روز کاری، سفارش به دستشان می‌رسد.

 

امکان خرید حضوری از مرکز خرید اسکوتر برقی در تهران

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب مرکز خرید اسکوتر برقی معتبر، وجود فروشگاه فیزیکی است تا در صورتی که تمایل به خرید اینترنتی ندارید، بتوانید به صورت حضوری از فروشگاه دیدن و خرید کنید.

هابی سنتر، مرکز خرید اسکوتر برقی در تهران، به آدرس: تهران، خیابان دزاشیب، مجتمع موبایل شمرون، واحد ۱۰۰۷، آماده میزبانی حضور گرم شماست.

اشتراک گذاری

2 پاسخ به “از کجا اسکوتر برقی بخرم؟ مرکز خرید معتبر اسکوتر برقی در تهران”

  1. Hajbaba گفت:

    با توضیحات بالا کاملا موافقم
    بنده ابتدای تابستان ۴۰۱ از شما خرید داشتم و شکر خدا تا الان مشکلی نبوده
    به دوستان خودم هم فروشگاه شما رو معرفی کردم
    انشاالله که خیر و برکتتان روز افزون باشد
    ارادتمند” حاجی بابایی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://hobbycenter.ir/?p=7544
لینک کپی شد
error: Content is protected !!
X
تماس با ما